Bliv planlægger hos Landmeco og bidrag til international vækst

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en baggrund som planlægger og er du klar til nye udfordringer? På vegne af Landmeco søger Career | a JKS Company en dygtig planlægger, som er klar til at tage del i en spændende international vækstrejse. Er det dig, vi søger?

Som Nordens eneste producent af udstyr til fjerkræ har Landmeco de seneste år oplevet markant vækst på det internationale marked, både i Europa og globalt. Landmeco er en salgsorienteret virksomhed med ambitionen om at fortsætte vækstrejsen på såvel det danske som det internationale marked.

Derfor søger Landmeco nu en fagligt dygtig og engageret planlægger til at understøtte denne vækstrejse. Her vil du bidrage til en bæredygtig fremtid, hvor din udvikling og virksomhedens vækst går hånd i hånd.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som planlægger/produktionsplanlægger, vil du have direkte reference til produktionschefen. Du vil have din daglige gang på kontoret i Ølgod, hvor dine primære arbejdsopgaver bl.a. vil bestå i:

  • Planlægning af ordrer og tidsstyring
  • Vurdering af kapacitet i produktionen
  • Opfølgning på produktionsstatus
  • Opbygning af produktions KPI’er
  • At have og skabe overblik i systemet over planlagte ordrer
  • At skabe synlighed, overblik og flow
  • Overvågning af lagerbeholdning og omkostninger til produktion
  • Optimering på produktivitet og effektivitet
Du vil på tværs af ovenstående opgaver indgå i et tæt samarbejde, og opretholde en stærk kommunikation, med interne såvel som eksterne relationer.

Din ekspertise og personlighed
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, eks. som produktions teknolog, produktionsingeniør eller lign., og har flere års erfaring fra et lignende job. Du har en teknisk forståelse, og har gerne kendskab til stål og processer såsom stansning og kantbukning.

Derudover forventes det, at du er:

  • Gennemslagskraftig og evner at eksekvere – ”få noget ud over rampen”
  • Erfaren bruger af Office-pakken og ERP-systemer, gerne NAV
  • Nysgerrig på digitalisering og optimering, og tør udfordre status quo
  • Selvstændig, selvkørende og tør tage ansvaret på din kappe
  • Fleksibel og serviceminded
  • En teamplayer
  • Rutineret i dansk og engelsk, både i skrift og tale
Landmeco tilbyder dig:

  • At blive en del af en virksomhed på en spændende vækstrejse, som samtidigt er sit ansvar bevidst
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling i et internationalt miljø
  • Gratis kaffe, the og frugt
  • En aktiv personaleforening og fitnessrum på virksomheden
  • Konkurrencedygtig løn, pension og sundhedsforsikring
Vi ser frem til at høre fra dig
Career | a JKS Company varetager rekrutteringsprocessen for Landmeco. Du søger stillingen ved at uploade dit CV og ansøgning via "Søg stillingen" nedenfor. Vi kigger løbende på de indkomne ansøgninger, og stillingen tages ned, når den rette kandidat er fundet.

Skulle du have spørgsmål til stillingen, som ikke fremgår i stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Steen Steensgaard Andersen, på tlf. 6163 0711.

Bemærk venligst, at ansøgninger, der sendes direkte på mail, ikke behandles og besvares grundet GDPR.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Career, Haulundvej, 8670 Låsby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6095073

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet