Controller søges til international vækstrejse hos Landmeco i Ølgod

Profilbillede
dato

Er du regnskabskyndig, og er du nysgerrig på digitalisering og optimering? På vegne af Landmeco søger Career | a JKS Company en controller, som er klar til at tage del i en spændende international vækstrejse. Er det dig, vi søger?

Som Nordens eneste producent af udstyr til fjerkræ har Landmeco de seneste år oplevet markant vækst på det internationale marked, både i Europa og globalt. Landmeco er en salgsorienteret virksomhed med ambitionen om at fortsætte vækstrejsen på såvel det danske som det internationale marked.

Derfor søger Landmeco nu en dygtig og engageret controller til at understøtte denne vækstrejse. Her vil du bidrage til en bæredygtig fremtid, hvor din udvikling og virksomhedens vækst går hånd i hånd.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som controller vil du referere direkte til økonomidirektøren, og du vil have din daglige gang på kontoret i Ølgod. Her vil dine primære arbejdsopgaver bl.a. bestå i:

  • Rapportering og dokumentation til direktion og bestyrelse
  • Controlling, cost-benefit samt gennemgang og opfølgning på performance
  • Udarbejdelse af analyser, herunder lageranalyser
  • Validering af data
  • Opsætning af mål for produktionen, samt opfølgning på KPI og MOQ
  • Opfølgning på Capex og gennemgang af relaterede business cases
  • Gennemgang af, og opfølgning på kontrakter
  • Agere bindeled ind mod IT-afdelingen

Din ekspertise og personlighed
Du har en relevant baggrund og uddannelse inden for økonomi og regnskab, eks. er du revisoruddannet med en HA/HD eller tilsvarende. Vi ser gerne, at du kommer med min. 3-5 års erfaring fra en lignende stilling.

Derudover forventes det, at du:

  • Er regnskabskyndig og arbejder omhyggeligt og struktureret
  • Er nysgerrig på digitalisering og optimering, og måske allerede har erfaring på området
  • Besidder stor alsidighed, er opsøgende, og har lyst til at tage ejerskab over mange forskellige opgaver, store som små
  • Er løsningsorienteret, selvstændig og har et stærkt drive
  • Er stærk i IT og ERP-systemer – erfaring med NAV er en fordel
  • Behersker engelsk, både i skrift og tale

Du vil have en stor og tværgående berøringsflade i organisationen, og derfor er det vigtigt at du har en operationel tilgang i dit virke.

Landmeco tilbyder dig:

  • At blive en del af en virksomhed på en spændende vækstrejse, som samtidigt er sit ansvar bevidst
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling i et internationalt miljø
  • Gratis kaffe, the og frugt
  • En aktiv personaleforening og fitnessrum på virksomheden
  • Konkurrencedygtig løn, pension og sundhedsforsikring

Vi ser frem til at høre fra dig
Career | a JKS Company varetager rekrutteringsprocessen for Landmeco. Du søger stillingen ved at uploade dit CV og ansøgning via "Søg stillingen" nedenfor. Vi kigger løbende på de indkomne ansøgninger, og stillingen tages ned, når den rette kandidat er fundet.

Skulle du have spørgsmål til stillingen, som ikke fremgår i stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Steen Steensgaard Andersen, på tlf. 6163 0711.

Bemærk venligst, at ansøgninger, der sendes direkte på mail, ikke behandles og besvares grundet GDPR.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Career, Sintrupvej, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6133070

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet